Vi gør tingene anderledes, for din skyld

Pre-owned betyder i bogstaveligste forstand før-ejet og der er med andre ord tale om produkter, som har været af en anden før dig.

Hvor kommer jeres produkter fra?

Til at begynde med opkøbte vi selv alle produkter fra private og virksomheder, foretog istandsættelse hvis nødvendigt og solgte dem videre. Denne produktion blev dog for omfattende i takt med, at vores virksomhed voksede. Vi har derfor med tiden etableret et netværk af brokere og indkøbere i hele Europa, som assisterer os i opkøb af de produkter vi fører i hele verden. Vi handler altså uden om producenterne og ligger derfor heller ikke under for deres prisfastsætning, hvilket giver os mulighed for, at give vores kunder nogle af de mest fordelagtige priser på markedet.

Hvorfor er der ikke almindelig moms på min ordre?

Vi handler som sagt uden om producenterne og de etablerede distributører og opkøber i stedet alle vores varer hos virksomheder og private, der selv har været førstekøber. Produkterne har dermed været ejet tidligere og er rent momsteknisk ”brugte” også selvom de ikke har været i brug. Vi er derfor blevet pålagt, at bruge det man hos SKAT kalder brugtmomsordningen, hvilket vil sige, at vi ikke har almindeligt momsfradrag for vores indkøb af varer og der pålægges dermed heller ikke salgsmoms, når du køber hos os.

Er jeres telefoner nye eller brugte?

Vi sælger både nye og brugte produkter, men fælles for dem begge er som sagt, at de har været ejet af en anden før.

Vi opdeler i den forbindelse vores produkter i tre kategorier: nemlig "brugt", "rigtig god" og "som ny". Disse tre betegnelser dækker over den kosmetiske stand af produkterne.

En "brugt" enhed er en enhed med væsentlige brugsspor. Det vil sige, at den vil have en del ridser i skærmen og/eller hakker i bagcoveret.

En "rigtig god" enhed er en enhed med moderate brugsspor. Det kan være lommeridser på skærmen eller småhakker i bagcoveret.

En "som ny" enhed er en enhed med få eller ingen brugsspor. Du vil med andre ord få oplevelsen af et næsten nyt produkt.

Alle stande er fuldt funktionelle og har en batterikapacitet på minimum 80%.

Hvorfor leveres jeres produkter i jeres egne æsker?

Der er flere grunde til at alle enheder leveres i Phonetrade-æsker. Ombytningstelefoner og de brugte enheder som vi køber ind kommer ofte uden æsker, hvilket gør det nødvendigt for os med en alternativ indpakning.

Derudover er Phonetrade et registreret varemærke, som vi gerne vil værne om. Derfor eksponerer vi vores brand så vidt som muligt i alle henseender.

Phonetrade-mærket på æsken er desuden din sikkerhed for at produktet er gennemtestet og at du i 24 måneder efter dit køb er dækket ind uanset hvilken fejl der måtte opstå, som ikke er selvforskyldt.

DET SIGER ANDRE

Gode reparationer er glade kunder

Poul Mikkelsen

"Super god service! Var inde og snakke med personale fra Green.dk angående problemer med min telefon, og de var enormt hjælpsomme og imødekommende. Kan klart anbefales! 😄"

Thomas Brorholm

"Super flinkt personale. Fik fortalt mig at min dødsdømte Mac, der var fejldiagnosticeret andetsted sagtens kunne reddes med et nyt batteri / oplader. Kæmpe tak til Mo for at tjekke maskinen igennem hurtigt og effektivt! <3 Jeg kommer igen."

AndreasCN

"Super god og hurtig service! Apple Support henviste mig til Green ifm. en mulig defekt på mine AirPods Pro. Jeg indleverede dem til tjek lørdag og allerede tirsdag kunne jeg så hente to nye ombyttede AirPods. Green holdte mig opdateret via e-mail og sms flere gange gennem den ellers ret korte proces, hvilket var super fedt."

B. Jeppesen

"Excellent service og information..! Da min Macbook Pro M1 pludselig fik problemer med tastaturet, rettede jeg henvendelse til Apple Support, der bad mig om at sende computeren til garantireparation. Jeg tog derefter fat i Green.dk, der allerede samme dag som de fysisk modtog computeren, gav mig besked om, at de ville udskifte tastatur + touchbar under garantien. Fem stjernet for super service..!"

Marcus Lassen

"Havde problemer med min IPhone 12 pro skærm og var helt bange for jeg skulle til af betale dyredomme for en reparation trods den kun er 7 måneder gammel .. men det var Heldigvis ikke tilfældet Da jeg gik ind til green, de fik løst problemet gratis over min garanti og tog kun 2 dage med god kommunikation hele vejen igennem 👌🏼 Varm anbefaling herfra !"

Nicolas Gómez Vidal

"Jeg har af flere omgange fået min telefon repareret hos Green og da jeg lige har fået en ny iPhone 13 har de hjulpet mig med at lave både en sikkerhedskopi og overføre al data. De er super venlige, professionelle og ved hvad de taler om. Jeg anbefaler altid at vælge Green når man har Apple produkter og skal bruge hjælp."

Fellino Poulsen

" Et kæmpe skulderklap værd! Fik en diagnosticering gratis, da de havde en forståelse for min økonomiske situation på givne tidspunkt. Super venlige, super forstående, super service. 10/10 "

Katrine F.

"Jeg har været i Green, københavn i dag. Jeg har fået udsøgt betjening og hjælp. Jeg har sjældent følt mig så godt vejledt og hjulpet som i dag. Jeg vil gerne sige tusind tak, jeres medarbejder gav en usædvanlig god service. Jeg kommer helt sikkert igen 😀"