iPhone servicering i absolut top-kvalitet
Phonetrade har med erfaring siden 2007 virkelig cementeret sig som en af Danmarks absolut førende aktører inden for iPhone servicering. Med erfarne teknikere, det bedste værktøj samt reservedele af absolut bedste kvalitet, kan du være helt tryg ved at lade os varetage din iPhone servicering. Med mange tusinde serviceringer bag os har vi hos Phonetrade været med til at sætte standarden for kvalitet og service i branchen. Vores samarbejdspartnere og leverandørnetværk muliggør det at tilbyde iPhone servicering med den laveste fejlrate og den største kundetilfredshed. Ventetid, priser og skærmkvalitet er blot nogle af de områder vi får positive tilbagemeldinger på i vores butikker.
Ingen tidsbestilling
Hos Phonetrade er det ikke nødvendigt at bestille tid til din iPhone servicering. Vi tager imod dig direkte i vores butik på Østerbro og giver dig et uforpligtende tilbud ud fra den givne fejlbeskrivelse. Derefter opretter vi din sag i vores system og påbegynder herefter serviceringen. Du kan altid blot tage plads i vores ventemråde eller gå en tur imens vi foretager din servicering. Vores butikker ligger alle centralt placeret og du kan dermed nemt planlægge at gå nogle ærinder imens vi foretager din iPhone servicering. Vores butikker er bemandede tilstrækkeligt til at du ikke behøver planlægge dit besøg hos os - du kan blot lægge vejen forbi når det bedst passer dig.
Gratis diagnose
Inden vi påbegynder din iPhone servicering sørger vi for, at der bliver stillet en fuldkommen diagnose først. Dette gør vi for at sikre at der ikke er yderligere fejl på din enhed. Denne diagnose koster hos de fleste reparatører et gebyr på 200-400 kr., men vi har valgt at dette skal være gratis for vores kunder. Skulle der dukke yderligere fejl op under diagnosen, vil du naturligvis blive gjort opmærksom på disse inden vi udbedrer dem. Vi giver altid et uforpligtende tilbud på din iPhone servicering inden vi påbegynde serviceringen. Dette sikrer at du ikke står med en regning som du ikke have forventet. Hvis du ønsker at benytte dig af vores tilbud, så påbegynder vores tekniker straks serviceringen uden yderligere ventetid. Hvis det tidsmæssigt passer bedre for dig en anden dag, så er du altid velkommen til at få din iPhone med igen og komme tilbage på et mere belejligt tidspunkt.
Reservedele i top-kvalitet
For at sikre dig den absolut bedste kvalitet på din iPhone servicering, bruger vi reservedele af højeste kvalitet. Dette giver dig en tryghed for at vores arbejde er i orden og at der ikke opstår tekniske problemer med din enhed efterfølgende. Der findes adskillige billige alternativer på markedet som vi dagligt retter op på, når vores kunder har været andetsteds og har fået lavet en iPhone servicering. Vores vission er at være Danmarks bedste reparatør til konkurrencedygtige priser. På visse enheder tilbyder vi hos Phonetrade to forskellige kvaliteter af skærme: vores (OEM) skærme og derudover vores "Grade A" skærme af eget fabrikat. Vi står 100% inden for kvaliteten af begge typer skærme og vi giver derfor 2 års fuld garanti på begge typer skærme. Når vi udfører en iPhone servicering så er kunden altid i centrum og vi går derfor aldrig på kompromis med kvalitet eller selve udførelsen af serviceringen.
2 års fuld garanti
Grundet kvaliteten af vores reservedele samt tilliden til vores egne evner, giver vi 2 års fuld garanti på alle serviceringer pånær væskeskadesager og batteriskift (6 mdr garanti). Du har dermed nogle rigtig gode sikkerheder som forbruger, med vores 2 års fulde garanti. Vores garanti dækker alle tekniske fejl med de berørte dele. Som eksempel kan der opstå striber i LCD (skærm), svigtende touch funktion i skærmen, et batteri der taber hurtigt strøm eller lign. Disse fejl skyldes fabriksfejl og er dækket af garantien. Du kan læse vores handelsbetingelser for serviceringer her.
Hvis der imod forventning skulle opstå nogle fejl med din iPhone efter serviceringen, så står vores flinke og dygtige personale altid klar til at bistå dig med råd og vejledning eller teknisk hjælp. Såfremt der er opstået en fejl som følge af en servicering hos Phonetrade, så skriver eller ringer du blot til os via vores telefonnummer +45 51 511 511 eller vores support email info@phonetrade.dk. Vores mail besvares altid inden for 24 timer og vores telefon er åben alle hverdage. Hvis du kommer direkte ned i en af vores butikker og medbringer din kvittering, så sørger for tekniker for at udbedre problemet med det samme, hvis det er muligt.
iPhone servicering er vores absolutte ekspertise og vi glæder os til at tage imod dig i vores butik i Hellerup. Er du i tvivl om noget ang. en iPhone servicering så er du altid velkommen til at ringe til din nærmeste Phonetrade-butik på +45 51 511 511.